Türkiye’nin patent lideri Arçelik, bu yıl 15.’si düzenlenen “Buluş
Günü’nde, teknoloji üretme ve yenilikçi ürünler geliştirme konusunda
önemli başarılara imza atan 295 buluşçu mühendisine ödül verdi.
Arçelik, bu sene 15.'sini düzenlediği 'Buluş Günü'nde 295 başarılı mühendisini ödüllendirdi.
Arçelik A.Ş. Çayırova Çamaşır Makinesi İşletmesi'nde gerçekleşen törene Koç Holding Dayanıklı Tüketim Grubu Başkanı ve Arçelik A.Ş. Genel Müdürü Levent Çakıroğlu katıldı.
Ödül töreninde yaptığı konuşmada Levent Çakıroğlu, Arçelik A.Ş.'nin global pazarlarda farklı markalarıyla yükselen performansını sürdürdüğünü, Türkiye'nin inovasyon konusunda öncü şirketlerinden biri olarak, geliştirdiği yenilikçi teknolojiler, akıllı ürünler ve katma değer yaratan çözümler ile kendi sektöründe dünyanın önde gelen şirketlerinden biri olmayı başardığını söyledi.
Arçelik A.Ş'nin stratejik hedeflerine ulaşma yolunda markalı büyümenin önemine dikkat çeken Çakıroğlu sözlerini şöyle sürdürdü: "Faaliyet gösterdiğimiz ülkelerde hem pazar payımızı, hem de fiyat endeksimizi artırdık. Bu durum; markalı büyüme stratejimizin sonucu olarak, satış adetlerimizi büyüttüğümüzü ve aynı zamanda daha üst kapasiteli, daha üst segment ürünler satmayı başardığımızı gösteriyor. Markalarımız her geçen yıl güçlerine güç katıyor."
kaynak:sabah.com.tr
Arçelik, bu sene 15.'sini düzenlediği 'Buluş Günü'nde 295 başarılı mühendisini ödüllendirdi.
Arçelik A.Ş. Çayırova Çamaşır Makinesi İşletmesi'nde gerçekleşen törene Koç Holding Dayanıklı Tüketim Grubu Başkanı ve Arçelik A.Ş. Genel Müdürü Levent Çakıroğlu katıldı.
Ödül töreninde yaptığı konuşmada Levent Çakıroğlu, Arçelik A.Ş.'nin global pazarlarda farklı markalarıyla yükselen performansını sürdürdüğünü, Türkiye'nin inovasyon konusunda öncü şirketlerinden biri olarak, geliştirdiği yenilikçi teknolojiler, akıllı ürünler ve katma değer yaratan çözümler ile kendi sektöründe dünyanın önde gelen şirketlerinden biri olmayı başardığını söyledi.
Arçelik A.Ş'nin stratejik hedeflerine ulaşma yolunda markalı büyümenin önemine dikkat çeken Çakıroğlu sözlerini şöyle sürdürdü: "Faaliyet gösterdiğimiz ülkelerde hem pazar payımızı, hem de fiyat endeksimizi artırdık. Bu durum; markalı büyüme stratejimizin sonucu olarak, satış adetlerimizi büyüttüğümüzü ve aynı zamanda daha üst kapasiteli, daha üst segment ürünler satmayı başardığımızı gösteriyor. Markalarımız her geçen yıl güçlerine güç katıyor."
kaynak:sabah.com.tr
0 yorum:
Yorum Gönder